sobota, 13 lipca 2013


Sezon letni mija pod znakiem koronki, zdominowała naszą garderobę i dalej podbija nasze serca. Najbardziej lubię, gdy stanowi wykończenie stroju, a nie jest nim w całości. jest to najbardziej romantyczny i subtelny materiał wykorzystywany przez projektantów. Odkrywa, podkreśla i intryguje. Doskonale się sprawdza, by przykryć  ramiona, jako przedłużenie sukienki, albo rękawków. Sprawia, że nawet najprostsza stylizacja zmienia się w bardziej szykowną. 
Dzisiaj wybrałam gorsetową sukienkę, rozkloszowaną pod talią. Zdecydowałam się na kolor szmaragdowy, pięknie współgra z beżem, który jest dla mnie numerem jeden w stylizacjach letnich. Do całości dobrałam złote dodatki - nic dziwnego, w końcu latem wyglądają najlepiej:).


Jagoda

sukienka - vissavi
żakiet -vissavi

buty - wojas

kolczyki - sinsay

pasek - stradivarius

bransoletka z pierścionkiem - new look







2 komentarze :

  1. Sukieneczka fajna,lubię taki fason tylko gdyby miała dokładnie przeszycie w pasie(tam gdzie pasek).

    Bardzo podoba mi się taki kolor włosków:) ile bym dała żeby taki mieć....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i te złote dodatki ... no nie da się przejść obojętnie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)