sobota, 4 maja 2013

Metamorfoza z MODERNE Studio



Czy Wy też wraz z nadejściem wiosny czujecie potrzebę, by coś zmienić? Niektórzy zapisują się na fitness, inni rzucają papierosy, chipsy i fast-foody, jeszcze inni zmieniają swój image. Wszystko po to, by w promieniach słońca prezentować się jak najlepiej. Ja, niestety, należę do grona osób niecierpliwych, na efekty swojej pracy nie lubię czekać zbyt długo, dlatego kuszącą propozycją było dla mnie zaproszenie od MODERNE Studio (czytaj tutaj) na wiosenną metamorfozę. 
Szczerze mówiąc, miałam olbrzymi problem z napisaniem choć kilku zdań do tego posta. Powód jest prosty- jestem tak zadowolona z jej wyników, że choć wiem, jak banalnie to brzmi, ciężko było ubrać mi w słowa, to co czułam po wyjściu. Dla kobiety nie ma chyba nic wspanialszego, od uczucia, że wygląda się naprawdę wspaniale, a dzięki tej metamorfozie tak właśnie się czułam (od razu głowa wyżej, uśmiech od ucha do ucha - wiecie o co chodzi ;) ). Warto wspomnieć, że czuję się słabo, gdy uwaga wszystkich wokół skupia się na mnie, a podczas metamorfozy ciężko tego uniknąć, ale wszyscy, którzy pracowali nad moim wizerunkiem sprawili, że potraktowałam to jak świetną zabawę.
Metamorfoza ta miała polegać na zmianie fryzury, oraz wykonaniu makijażu do dowolnie wybranej przeze mnie stylizacji. Byłam bardzo ciekawa, co zostanie mi zaproponowane, wybór fryzury i makijażu postanowiłam zostawić specjalistom. Chociaż na wstępie, gdy usłyszałam o pomyśle upstrzenia mnie lokami, pomyślałam, że nic z tego nie będzie, postanowiłam się nie poddawać i dzielnie przystąpić do misji. (Kochani, czy wiecie, co zrobiłam następnego dnia, po umyciu włosów? :D Ćwiczenia nad zrobieniem fal odbywają się od ubiegłego tygodnia ^^.) Choć podczas pracy z włosami na bieżąco śledziłam poczynania fryzjerki i widziałam każdy etap powstawania fryzury, to jeśli chodzi o makijaż widziałam się tylko przed i po, nie wiedziałam nawet, jakich kolorów użyje kosmetyczka, przez co niecierpliwie wierciłam się na krześle wyczekując efektu. Ech, było warto. Gdybyście widzieli moją minę, gdy już po wszystkim stanęłam przed lustrem… ^^
Do tej pory z dystansem podchodziłam do tego, by oddać się w całości w czyjeś ręce i pozwolić, by to inni decydowali, jak będę się prezentować. Zawsze uważałam, że jesteśmy obdarzeni instynktem, który nam podpowiada, w czym wyglądamy dobrze, jednak zdanie zmieniłam dość szybko. Warto czasem pozostawić swój wygląd w rękach specjalistów, którzy widzą to, czego my nie jesteśmy w stanie i potrafią wydobyć to, co w nas najpiękniejsze. To właśnie zrobiło ze mną MODERNE, dlatego teraz, kiedy większość z nas, zastanawia się, co z sobą zrobić, by odmienić się na ciepłe dni, polecam właśnie taką metamorfozę właśnie w MODERNE Studio: ). Jestem przekonana, że efekt końcowy mojej metamorfozy doda Wam odwagi: ).
Kochani, nie będę się rozpisywać, myślę, że więcej niż moje słowa, pokażą Wam zdjęcia. Z resztą, zobaczcie sami : ). 

Jagoda


W czasie metamorfozy:







I już po metamorfozie : )
 
 








Za makijaż i fryzurę dziękuję MODERNE Studio fryzur i urody
Pl. Wolnica 10, Kraków
Do metamorfozy ubrała mnie firma VISSAVI

5 komentarzy :

  1. Pierwsza myśl jaka mi się nasuwa to taka, że ładnemu we wszystkim ładnie:-) Ale nie będę odbierała zasług specjalistom, faktycznie kawał dobrej roboty!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).
      Prawda? MODERNE spisało się na medal :)

      Usuń
  2. termoloki z pewnością troszkę Ci ułatwią:) ślicznie wyglądasz:) nie mogę wyjść z zachwytu. Uwielbiam zmiany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^ Wszystkie kochamy zmiany, a teraz z pewnością będę podchodzić do nich śmielej:). Dzięki za radę, wypróbuję;)!

      Usuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)