poniedziałek, 18 marca 2013

Where's the party tonight?



Nie mam już siły do aury, która panuje za naszymi oknami. Codziennie rano budzę się z nadzieją, że nareszcie zobaczę słońce i będę mogła ubrać czółenka, a jest coraz gorzej. Na szczęście w modzie, wiosna panuje już pełna parą i możemy dzięki niej zapomnieć o zimowej szarości. 
Po raz kolejny już na blogu zaprezentuję wam  stylizację z wykorzystaniem połączenia neonów, na przekór pogodzie. Dziś jest to propozycja bardziej elegancka, wieczorowa, w której króluje kolor żółty-jeden z najmocniejszych trendów kolorystycznych  nadchodzących ciepłych sezonów. Zestawiłam go z intensywnym neonowym różem i cielistymi elementami. Jak wam się podoba? 

Karolina

sukienka i torebka - Zara

 bransoletka - H&M

kolczyki - I am
szpilki - tutaj








9 komentarzy :

  1. Nie masz serca, dopadła mnie przez Ciebie depresja. Za oknem śnieżyca a Ty pokazujesz wiosnę i to jeszcze w takim fantastycznym wydaniu!!! Ja też już chce ubierać się w takie kolory!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie plan przywołania wiosny :) Ubierajmy się w takie kolor i wygońmy zimę!

      Usuń
  2. Wyglądasz w tej sukience zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka i torebka, niesamowicie wygladasz!:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się fryzurka. Mogłaby Pani zdradzić jak taka wykonać. Mam podobnie obcięte włosy i potrzebuję zrobić taką fryzurkę na przyjęcie. Będę bardzo wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystałam z tego filmiku, tylko użyłam żelu do włosów taft strong ;)

      http://www.youtube.com/watch?v=NOUBuArSmyU/

      Usuń
  5. Twoja stylizacja wylądowała na naszym fanpage-u :) - pozdrawiamy! i życzymy duuuuużo głosów WOW!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty // portrecista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)