niedziela, 29 września 2013

My accessories for a new season



Zapewne wiele z was boryka się z problemem nagłego napadu chłodu, a co się z tym wiąże, konieczności uzupełnienia szafy w rzeczy na nowy sezon. Ja niestety ostatniej, wyjątkowo długiej zimy, musiałam pozbyć swoich schodzonych, zniszczonych butów, ostatnio nareszcie podjęłam też decyzję o zakupie nowej czarnej torebki. Długo myślałam, błąkając się po sklepach, nad tym jak ma wyglądać idealny zestaw, który wystarczy na jakiś czas. W końcu zdecydowałam się na najmodniejsze w tym sezonie pikowane baleriny, wsuwane botki na stabilnym, słupkowym obcasie w których spokojnie mogę biegać na co dzień i nieziemsko wygodne kozaki z wąską, przylegająca cholewką, które służyć będą zarówno do sukienek jak i wąskich spodni. A właśnie! Jeśli mówimy już o wygodzie i codziennym bieganiu, nie mogłam się też powstrzymać przed zakupem uroczych pikowanych trampek z miękkim futerkiem w środku. 
Zakup torebki okazał się bardziej problematyczny niż się spodziewałam. Zwykle w tym celu udaję się do Zary, jednak w tegorocznej kolekcji nie udało mi się znaleźć nic dla siebie. Zakochana w torebce z River Island ze strony internetowej, poszłam ją zakupić, jednak jak się okazało do naszego kraju ten model nie dotarł, a na stronie nie było już możliwości jej sprowadzona. W końcu znalazłam tę idealną dla siebie na stronie www.misswish.pl i jestem już jej szczęśliwa posiadaczką . Tak więc uff, udało mi się uzbroić w akcesoria na jesienne dni. Botki mieliście okazje zobaczyć w ostatniej stylizacji, już wkrótce kolejne zdjęcia. Ciekawa jestem jak wam idą poszukiwania?

pikowane baleriny- Ryłko/ wsuwane botki- Zara/  kozaki- Ryłko/ trampki- River Island/ torebka- misswish

1 komentarz :

  1. siemka. supe blog ! zapraszam do mnie :)
    kazdy komentarz i obserwowanko bd odwzajemnione :)
    http://lans8380.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)