sobota, 15 grudnia 2012

Objawienie dla zniszczonych włosów!



 Wszystkie dobrze wiemy, co się dzieje z włosami w zimie. Czapka powoduje, że się elektryzują i puszą, traktowanie ich suszarką wysusza, a gdy nadchodzi odwilż chcemy, by mimo wszystko, nie zmieniły swojego kształtu i często sięgamy po prostownicę...
Następnie, wiosną, fryzjerzy zacierają ręce, bo tłumnie udajemy się na zabieg nawilżający, żeby podratować nieciekawą już sytuację. Moja fryzjerka zaproponowała mi ratunek w codziennej pielęgnacji - Keratin Gold Szampon od Tahe. Podchodzę bardzo sceptycznie do takich zachęt, dlatego pozwoliłam jej spokojnie poopowiadać, jakie to cuda się będą odbywały w czasie mycia włosów i umyć je tym cudownym szamponem. Jednak efekt przeszedł moje najśmiejsze oczekiwania. Rzeczywiście, oprócz tego, że przepięknie pachnie, sprawił, że włosy zalśniły, wygładziły się i były miękkie w dotyku.
Postanowiłam  w domu, na spokojnie, przeanalizować skład i dowiedzieć się więcej. Seria Gold jest przeznaczona dla włosów blond i rozjaśnianych, sam szampon w swoim składzie zawiera odbudowujące strukturę włosa komórki macierzyste pochodzenia roślinnego, oraz płynną keratynę, nie znajdziemy w nim soli (sodium chloride), która wysusza włosy, a znajduje się w większości preparatów myjących.
Po tygodniu wróciłam do salonu, by kupić go dla siebie i jestem przekonana, że w pielęgnacji włosów blond, jest bezkonkurencyjny! Włosy dobrze się układają i w odróżnieniu do innych szamponów sprawia, że są lekkie i nie tracą objętości, tym właśnie Tahe Gold zdobyło moje serce :-).




 
 Dlatego, że nigdzie indziej nie widziałam kosmetyków tej firmy, 
 polecam zakup na os.Kolorowym 33 w Krakowie, tam dostaniecie także ulotki i dokładny opis produktów z możliwością ich wypróbowania podczas każdej uisługi fryzjerskiej :).


Jagoda:)

6 komentarzy :

  1. Brzmi zachęcająco ;) A jaki jest takiego szamponu np. z odzywką?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm może warto wypróbować;) a jaki jest koszt takiego szamponu?

    OdpowiedzUsuń
  3. czy jest też odżywka? i proszę podaj cenę gdyż byłoby trochę głupio przyjść zapytać o cenę i ewentualnie obrócić się na pięcie i wyjść gdyby cena mnie oszołomiła;);)

    OdpowiedzUsuń
  4. w serii jest odżywka, ale niestety nie wiem ile kosztuje. Dowiem się i napiszę w poniedziałek, a sam szampon to kwestia 40-45 zł za 400 ml:). Dla mnie starczył na blisko dwa miesiące, a myję włosy codziennie:). Od razu przepraszam, że tak późno odpowiadam , wybaczcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. codziennie myjesz włosy??blond? jejku przecież od mycia m.in.tak się przesuszają......ja myję co 2 dni i tak się puszą pewnie też od modelowania że już nie wiem jak je ujarzmić.Od góry są przyklapnięte a poniżej są przesuszone i odstają co powoduje że wyglądam jak ciotka-klotka.Dlatego poszukuję coś co je jednocześnie nawilży i objętościowo zmniejszy bo mam tzw.hełm na głowie,tragedia.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie, ale wynika to tylko z tego, że muszę je układać:). I to nie prawda, że się przetłuszczają czy przesuszają:). Zasięgnęłam porady mojej fryzjerki i rozwiała moje wątpliwości. Trzeba je myć tak często, jak jest to naszym zdaniem potrzebne. A Twoje pewnie puszą się od stylizacji. Słyszałaś o płynnej keratynie na włosy? Oprócz tego, że je odżywia, odmładza i nawilża, to efektem ubocznym jest lekkie wyprostowanie. Jest to zabieg celowany do wysuszonych i zniszczonych włosów, trochę kosztuje (u mojej fryzjerki 300-600 zł), ale efekt jest wart swojej ceny:). Jednak doraźnie proponuje olejki do wcierania w końce, albo maskę.

      Usuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)