środa, 21 listopada 2012

JETS - SEXY LOOK OF YOUR NAILS




     Tym sezonem zawładnął rockowy styl: zamki, ćwieki, buty stylizowane na motocyklowe i inne tego typu. Kolejny raz możemy wystylizować tak nie tylko nasz strój, ale także paznokcie. Dzisiaj zaprezentuję Wam stylizację z ćwiekami. Ćwieki można wykonać bulionem (kawiorem), albo cyrkoniami. Ja do mojej stylizacji wykorzystałam czarne, trójkątne kamienie na zmysłowym, czerwonym tle. Jednocześnie są bardzo sexy i dodają charakteru. Jest to stylizacja, którą można wykonać stosując żel, albo hybrydę, na lakierze ozdoby niestety nie utrzymają się, dlatego polecam wizytę u manicurzystki. 
Mam nadzieję, że Was zainspirowałam;).

Jagoda





stylizacja paznokci: Jagoda, fot: Karolina

6 komentarzy :

  1. cudo, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz dopracować paznokcie: skórki, malowanie.DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przepraszam ale mi sie nie podoba:( uważam, że gdy stylizujemy paznokcie wszystkie"ozdobniki" powinny ładnie zlewać się z płytką a tu wystają. Może to moja mała fobia, ale mnie takie " zadziorki" przerażają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie moim zdaniem ćwieki powinny wystawać ponad płytkę, w tym cały urok takiej stylizacji:). A jeśli przeraża Cie to, że zaczepiają o wszystko w koło, to nie martw się - Pokryte są żelem nabłyszczającym, także ozdóbki są opływowe:)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba <3 Obserwuję i zapraszam do śledzenia mojego ;)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)