piątek, 19 kwietnia 2013

Miejsce, które musicie znać – MODERNE Studio fryzur i urody w Krakowie



Rozszerzam moją kosmetyczną mapę Polski o kolejne miejsce, które znać warto. Tym razem mam dla Was propozycję z centrum Krakowa. MODERNE Studio mieści się przy Placu Wolnica 10. Jest to salon oferujący usługi z zakresu fryzjerstwa i kosmetyki. Nie byłam tam wcześniej, jednak zachęciła mnie moja koleżanka, która regularnie korzysta z jego oferty. 



Po zbyt długiej zimie, przez mróz, wiatr, ogrzewanie i zmianę temperatur, moja skóra wołała o pomoc. Samej, w domowym zaciszu, ciężko jest uporać się z problemami skórnymi, możemy zadziałać doraźnie na powierzchowne warstwy naskórka, a wiadomo, jak działać to już z przytupem. Zwłaszcza, że wraz z wiosną będziemy pokazywać więcej, niż miało to miejsce w zimie ; ).
Nie byłam zdecydowana na zabieg, któremu chciałabym się oddać, dlatego postanowiłam zasięgnąć porady kosmetyczki już na miejscu. Spodziewałam się rozmowy na fotelu kosmetycznym, odbywającej się już w trakcie demakijażu, żeby zmieścić się w wyznaczonym dla mnie czasie. Nic bardziej mylnego! Zostałam zaproszona na sofę, gdzie usiadłam z kosmetyczką, która w momencie stworzyła tak przyjazną atmosferę (dziewczyny, nie wiem, kiedy to się stało!), że opowiadałam jej o moich problemach z cerą, jakbym wymieniała się doświadczeniami z koleżanką. Pomimo tego, że cała rozmowa nie miała charakteru odpytywania, kosmetyczka zdobyła wszystkie informacje do wywiadu (o wywiadzie kosmetycznym przeczytasz tutaj), następnie w pełni rozluźniona, oddałam się w jej ręce. O samym zabiegu nie będę się dzisiaj rozpisywać, gdyż dzięki uprzejmości MODERNE Studio, będę mogła o nim napisać w kolejnym poście z cyklu „Uwaga! Kosmetyczka!”, do którego lektury już dzisiaj serdecznie Was zapraszam.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zainteresowała się, jakie inne zabiegi może zaproponować mi MODERNE. Poza szeroką gamą pielęgnacyjną, proponuje opalanie natryskowe. Opcja rewelacja, gdyż niewiele salonów ma je w swojej ofercie, ponadto każdy dobrze zna negatywne skutki kąpieli słonecznych, a w szczególności korzystania z solarium.  Zatem opalanie natryskowe zainspirowało mnie na tyle, że wkrótce opowiem Wam i o nim.
Inną rzeczą, która przykuła moją uwagę jest opis zabiegów na stronie. Pamiętacie ile razy zastanawiałyście się, czym jest mezoterapia, mikrodermabrazja czy peeling kawitacyjny i szukałyście informacji na własną rękę przed wybraniem zabiegu? MODERNE (tutaj) opisuje, na czym zabieg polega, co się w jego trakcie na naszej skórze wydarzy i jakie efekty powinien przynieść. Wyszczególnione zostały także wskazania i przeciwwskazania do wykonania każdego z nich, dzięki czemu łatwiej jest podjąć nam – klientom decyzję samodzielnie.
Obojętnie nie przejdę też obok wystroju, całego Studio. Z całego serca nienawidzę, gdy (zwłaszcza u fryzjera) ściany pokrywają podobizny pań z okazałymi kokami na czubku głowy, piórami w nie powtykanymi, albo z całą paletą barw, którą (nie wiedzieć czemu) dumnie reprezentują na swoich włosach. MODERNE na wejściu wita nas fotografią, która mi podobała się najbardziej. Pozostałe zdjęcia sprawiają wrażenia wyjętych prosto z Vogue’a. 


 


 

Choć nazwa MODERNE nawiązuje do nowoczesności, charakter studio nie jest wbrew temu, czego się spodziewałam - surowy. Myślę, że główną tego zasługą jest zespół tworzący miłą i niekrępującą atmosferę. Ważnym dla mnie jest też fakt, że pomimo tego, że MODERNE liczy sobie pięć stanowisk fryzjerskich, każdemu z nich zapewnia indywidualną przestrzeń, aby czuć się przy nim swobodnie. Wszystkie wiemy, że jest to niebywale istotne. Wizyta u fryzjera to swego rodzaju terapia, a do niej potrzebne jest miejsce, w którym przebywam sam na sam z fryzjerem.
Kochani opowiadać bym mogła, ale lepiej jak zobaczycie sami. Dzisiaj na All About Womanity, a w przyszłości jestem przekonana, że udacie się tam osobiście : ).

Jagoda














Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)