poniedziałek, 6 maja 2013

Light as a feather




Czas wiosny to czas, kiedy nasze stylizacje stają się lekkie, bardziej kolorowe, fantazyjne. Jakiś czas temu buszując po sklepach natknęłam się na biżuterię wykonaną z kolorowych piór. Później poszperałam w internecie, i to co znalazłam przerosło moje oczekiwania. Znalazłam piękną, kolorową biżuterie, którą każda z nas powinna nosić, zwłaszcza latem. W poprzednich sezonach pióra nie zwróciły mojej uwagi, lecz w tym nie przeszłam obok nich obojętnie.
„Piórkowa biżuteria” świetnie wpisuje się w modę obecną, ale też doskonale podkreśla stylizacje etniczne i inspiracje związane z kulturą Indian. Na czasie jest noszenie piórek w dużych ilościach, jako naszyjniki, kolczyki, ozdoby do włosów, a nawet jako bransoletki i pierścionki. Mogą mogą być one również dodatkiem do stylizacji paznokci. Biżuteria z piórek jest wyrazista, lekka i bardzo egzotyczna. Kojarzy się z latem, ciepłem. Jest taka, jakie powinny być dodatki – kolorowa, efektowna i wygodna, – mimo, że jest obszerna, nosząc ją czujemy się komfortowo. Jeśli chcecie być widoczne i wyróżniać się w tłumie, to takie dodatki są właśnie dla 
Inspiracji szukajcie w sklepach I`am, Glitter, Diva oraz w sklepach internetowych. 
Mam nadzieje, że już niedługo Karolina pokaże Wam jak pięknie prezentują się „piórkowe dodatki”.
                                                                                                                                 Ewa 






1 komentarz :

  1. fantastyczne! moimi faworytami są nr 2 i 4. z których one są sklepów? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)