piątek, 5 października 2012

Na jesień mozaika!



Fascynuje mnie fantazyjny manicure, którego wykonanie nie zajmuje więcej niż 15 minut. Jeszcze lepiej, gdy nie widać, że lakier odpryskuje…
Marzenie? :)
Zapoznam Was dzisiaj z ekspresowym i bardzo efektownym wzorem, wobec którego absolutnie nikt nie przejdzie obojętnie.

Zniechęcona szaroburym widokiem za oknem postanowiłam pokolorować swoje paznokcie. Wybrałam 5 żywych kolorów. Na paznokieć nałożyłam kropelkę każdego z lakierów i zanim wyschły, rysowałam po płytce szpilką przeciągając jedną kropelkę na sąsiednią, mieszając kolory. Całość zajmuje 15 minut z wysuszeniem (nawet jeśli nie zdąży wyschnąć, nie widać na nim śladów po dotknięciu).
 Moim zdaniem nie ma żadnych wad. Pasuje do wszystkiego, jest bardzo prosty i szybki w wykonaniu, kamufluje odpryski, niedociągnięcia, ślady po dotknięciu, każdy pazurek jest inny i wygląda obłędnie :).
Zgodzicie się?

Jagoda






 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy wszystkim za komentarze i opinie:) Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Zapraszamy także do wzajemnej obserwacji :)